woensdag 13 oktober 2010

Mijn logee Daffy

Daffy mocht vrijdag 8 oktober 2010 met mij mee naar huis om te logeren. Nou de eerste avond was gelijk een spannende… We gingen kamperen op de honkbalvereniging. Er waren hele grote legertenten en we gingen pas om 23.40 op onze luchtbedden slapen.

Zaterdag werden we om 6 uur alweer wakker gemaakt, dus waren we best moe. Daffy kon nog even uitrusten, maar ik kreeg gelijk training… al voor het ontbijt!!! Dat kwam omdat er voor de middag een wedstrijd tegen de ouders was...

Pappa deed mee met de wedtrijd van Colin en mamma deed mee tegen mijn team... hahahahaha ze hebben echt vet van ons verloren!!!

Zondag hadden we thuis een pyamadag, Daffy had zo veel honger die ochtend, dat zelfs mijn bordje werd leeggegeten ……. Met een pyamadag konden we lekker uitrusten van de zware trainingsdag en het kamperen. We hebben films (Monsterhouse en de Muppets kerstfilm) gekeken, gecomputerd en het boek Kronieken van Narnia: Prince Caspian uitgelezen want die moest maandag terug naar de bieb.

Maandag is Daffy mee naar school en Breakdance les gegaan, volgens mij vond Daffy het wel leuk maar wel moeilijk.
 
Dinsdag was de laatste dag dat Daffy bij mij logeerde. Ik vond het heel erg leuk dat ik Daffy als logee had !

Geen opmerkingen: