zaterdag 5 januari 2008

2008-01-05

Oma Xena heeft ons vandaag meegenomen naar de Winter-Efteling... Er was dan wel geen echte sneeuw, maar echte regen was er zat!!! En het was ook best wel echt koud... Mama mocht in een rosltoel door het park... We zijn eerst bij Panda Droom geweest, maar Colin vond het best wel eng: Ik Niet!!! daarna zijn we bij de Laven geweest en bij Winter Wonderland en de draaimolens en Oma vond dat HEEEEEEEEEL eng; Colin en ik niet!!! En toen zijn we ook nog naar het sprookjesbos geweest en hebben we ook nog wat gekocht. Ik heb een bord van de draak gekregen van Oma (en Colin ook) en voor mezelf heb ik een tandenborstel met koker gekocht.


Grandma Xena took us on a trip to the Winter-Efteling (an amusement park based on the characters created by a famous dutch painter named Anton Pieck)... Altough there was no real snow, but there was plenty of real rain!!! and it was kinda cold also... Mom goto ride around in a wheelchair through the parc...We went to see Panda Dream (3D movie), which Colin found kinda scary: NOT ME!!! After that we went to see the people of Laaf and Winter Wonderland and the carroussels, which Grandma found very scary, not Colin and me!!!! And then we we went to the Fairy Tale Forest and we bought something. I got a plate of the dragon from Grandma (Colin as well) and I bought a toothbrush with case for me.



1 opmerking:

Anoniem zei

Hi Michael, wat een prachtige foto's maak je zeg. Je maakt het me alleen wel heel moeilijk met zo'n enorm verlanglijstje. Ik weet niet eens meer wat op nummer 1 stond. Even kijken, oh, ja: geld. Nou dat is makkelijk. Dat heb ik wel! Tot zondag, Irma